13 May, 2025 - 09:58
94
İşin təsviri:
-Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
-Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
-Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
-Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
Tələblər:
-Ali təhsil;
-Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
-Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
-Aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
-Komanda ilə işləmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlərin CV-lərini "Çağrı mərkəzi operatoru" başlığı altında [email protected] e-poçt ünvanında gözləyirik!
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb