Vəzifə: Ticari marketinq şöbə müdiri İş yeri: Bakı şəhəri Təhsil: Ali (Marketinq,Biznes,İqtisadiyyat yönümlü) İşin Təsviri: Bölmələr üçün iş və büdcə planlaşdırmasını idarə etmək,Bölmə strategiyalarının Sahəyə və Satış Komandalarına tədbiq etmək. Vəzifə öhdəlikləri: - Satış əsas məqsədlərini və ehtiyac duyulan fondları şirkət daxilində müəyyənləşdirmək və uyğunlaşdırmaq; - Digər şöbələrlə birlikdə Satış Yanaşma strukturuna və Satış hədəflərinə kateqoriya və markaya görə doğru və tam planlar hazırlamaq; - Tanıtım planlarının promosyon qaydaları daxilində olmasını təmin etmək; - Yeni təşəbbüslərin uğurlu olmasını təmin etmək üçün satış planlarını və konsepsiyalarını hazırlamaq.; - Proqnozlaşdırma prosesinə töhfə vermək, Tələbat idarəetmə qrupu ilə sıx əməkdaşlıq etmək; - Marka rəqabət üstünlüyünü qorumaq üçün lazım olan plan
və ya konsepsiya satışının inkişafına rəhbərlik etmək; - Kanıtlanmış uğur modellərini analiz edib və yenidən tətbiq etmək; - Sistemi / alətlərini və məlumatların mövcudluğunu təmin etmək; - Nəticələri izləmək və lazım olduqda düzəldici tədbirləri görmək. Tələblər: -FMCG sektorunda 3-5 illik təcrübəyə sahib olmaq.; -Yüksək problem həll etmə bacarığı və stressə dözümlülük; -Yüksək liderlik qabiliyyətlərinə sahib olmaq; -Güclü ünsiyyət qurma bacarıqlarına sahib olmaq -Səlis Rus və İngilis dili biliyi Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunur. Təminatlar: -İş yerinə nəqliyyat vasitəsi ilə çatdırılma; -Nahar ilə təmin edilmə İş qrafiki: 5 günlük Müraciət qaydaları:[email protected]elektron poçt ünvanına mövzu hissədə vəzifə adını - “Ticari marketinq şöbə müdiri” yazmaqla müraciət edilir.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb