Bazar, 11 May, 2025

Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 6 Dekabr, 2021 - 05:42
Çağrı mərkəzi operatoru vakansiyası

"AzInTelecom” MMC Vakansiya: Çağrı mərkəzi operatoru Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Çağrı Mərkəzi Vəzifə öhdəlikləri: ·Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; ·Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; ·Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək; ·Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək; ·Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək; ·Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq; ·Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək Tələb olunan bilik və bacarıqlar: ·Ali təhsil ·Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı ·Xoş səs tonuna malik olmalı; ·Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı ·Komanda ilə işləmə bacarığı ·Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı ·Microsoft Office proqramları üzrə biliklər ·Qeyd olunan vəzifə üzrə iş təcrübəsi ·Azərbaycan dili və rus dilini - yüksək səviyyədə bilmək (ingilis dili biliyi üstünlükdür) Maraqlanan namizədlərCV-lərinimövzu sətrindəvakansiyanın adını qeyd edərək,[email protected]e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

I ixtisas qrupu üzrə ali təhsil müəssisələrinə tələbə qəbulu qaydası dəyişib
02 May, 2025 - 17:10 314
I ixtisas qrupu üzrə...
BANM-da “Açıq qapı” günü olacaq!
28 Aprel, 2025 - 10:04 733
BANM-da “Açıq qapı” ...
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ
25 Aprel, 2025 - 18:24 379
Xaricdə təhsil almaq...