Bazar, 11 May, 2025

İnzibati idarəetmə şöbəsinin müdiri vakansiyası


  • Dərc edildi: 1 Noyabr, 2022 - 11:07
İnzibati idarəetmə şöbəsinin müdiri vakansiyası

Təhsilin İnkişafı Fondu aşağıdakı vakansiya üzrə işə qəbul həyata keçirir:

- İnzibati idarəetmə şöbəsinin müdiri

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Fondun fəaliyyət strategiyasının hazırlanmasında və həyata keçirilməsində iştirak etmək;
  • Fondun maliyyə dayanıqlığının təmin edilməsi strategiyasının hazırlanmasına və icrasına nəzarət etmək;
  • Şöbənin işinin təşkilinə, fəaliyyətinə ümumi rəhbərlik etmək;
  • Vəzifə öhdəliyindən asılı olaraq inzibati-təsərrüfat və təchizat işlərini təşkil etmək, bununla bağlı rüblük hesabatların hazırlanması və digər işlər;
  • Mövcud normativ-hüquqi aktlarla nəzərdə tutulmuş sənədləşmənin aparılmasına nəzarət etmək;
  • Fondun və ya onun struktur bölməsinin fəaliyyəti üzrə işinə rəhbərliyi həyata keçirmək;
  • Vergi, büdcə, hesabat və audit daxil olmaqla Fondun maliyyə fəaliyyətinə nəzarət etmək;
  • İnsan resurslarının strateji idarəedilməsi mexanizmlərinin yaradılmasına dəstək olmaq və onların düzgün tətbiqi üzrə hesabatlılıq sisteminin qurulmasına rəhbərlik etmək;
  • Fond tərəfindən həyata keçirilən bütün maliyyə-təsərrüfat əməliyyatlarının mühasibat uçotunda düzgün əks etdirilməsinə, mühasibat-maliyyə hesabatlarının müəyyən edilmiş müddətdə tərtibinə və İdarə Heyətinin sədrinə təqdim edilməsinə nəzarət etmək;
  • İşəgötürən tərəfindən gündəlik olaraq verilən digər müvafiq tapşırıqları yerinə yetirmək.  

Nəyi bilməlidir?

  • Azərbaycan, ingilis və rus dillərində sərbəst danışıq və yazı qabiliyyətini;
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığını;
  • Təchizat və satınalma prosseslərini bilməlidir.

 

Nəyi bacarmalıdır?

  • AR Əmək Məcəlləsini və mövcud əmək qanunvericiliyini bilməli;
  • İstehsal-təsərrüfat və maliyyə-təsərrüfat fəaliyyətini tənzimləyən qanunvericilik və normativ-hüquqi aktları bilmək;
  • Satınalmalar üzrə Azərbaycan Respublikasının müvafiq qanunvericiliyini, o cümlədən, Dövlət Satınalmaları haqqında Qanunu;
  • Təqdimetmə bacarığı;
  • Strateji yanaşma;
  • Ünsiyyət bacarığı;
  • Vaxtın idarə edilməsi;
  • Məsuliyyətlilik.

Xüsusi tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İdarəetmə sahəsi üzrə minimum 5 (beş) il iş təcrübəsinə malik olmalı;
  • Dövlət sektorunda təcrübəsi olan namizədlərə üstünlük veriləcəkdir.

Gözlənilən davranışlar:

  • Liderlik;
  • Analitik düşünmək, gərgin iş rejimində işləmə, çevik qərar-vermə və problemi həll etmə bacarıqları;
  • Nizam-intizam qaydalarına riayət;
  • Komandada işləmək bacarığı.

Maraqlanan namizədlər CV-ni mövzu hissəsində vakansiyanın adı göstərilməklə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməlidirlər.

Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə yaradılacaqdır.


 

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

I ixtisas qrupu üzrə ali təhsil müəssisələrinə tələbə qəbulu qaydası dəyişib
02 May, 2025 - 17:10 314
I ixtisas qrupu üzrə...
BANM-da “Açıq qapı” günü olacaq!
28 Aprel, 2025 - 10:04 733
BANM-da “Açıq qapı” ...
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ
25 Aprel, 2025 - 18:24 379
Xaricdə təhsil almaq...