QRAFİK DİZAYNDA RƏNGLƏRİN YERİ VƏ ƏHƏMİYYƏTİ Rənglər demək olar ki, qrafik dizaynın onurğa sütunudur. Peşəkar təcrübəsi olan qrafik dizaynerlər gözə çarpan bir yerdə edilən kiçik rəng dəyişikliklərinin dizaynın gedişatına təsir göstərə biləcəyini yaxşı bilirlər. Burada qrafik dizaynerin təcrübəsi və yaradıcılığı vacibdir. Xoşbəxtlikdən, keçmiş dizaynerlərdən miras qalan daim inkişaf edən rəng nəzəriyyəsi indi müasir qrafika dizaynerlərinin yoluna işıq tutur. Rəng nəzəriyyəsi nədir? Rəng nəzəriyyəsi qrafika dizaynında və ya sənətdə istifadə üçün hazırlanmış bir sıra qaydalar və metodların toplusudur. Qeyd: Rəng nəzəriyyəsi, dizaynerin işini asanlaşdırmaq üçün müxtəlif rəng harmoniyalarını təklif edir. Rəng harmoniyaları, adından da göründüyü kimi, harmonikdir, yəni nəzəriyyəyə görə harmonikdir. Hər rəng ahənginin öz qaydaları var. Bu baxımdan rəng ahəngləri şeirdəki ölçü ilə müqayisə edilə bilər. Gözəl rəng palitralarına buradan baxa bilərsiniz: https://color.adobe.com/ Rəng Harmoniyaları Tamamlayıcı rənglər: Rəng dairəsində bir-birinə baxan iki rəng bir-birini tamamlayır. Ən çox bilinən əlavələr: Qırmızı-yaşıl, sarı-bənövşəyi, mavi-narıncı. Analoq rənglər: rəng çarxında bitişik rənglərdən analog bir harmoniya yaradır: mavi-yaşıl-sarı, sarı-narıncı-qırmızı, tünd mavi-mavi-bənövşəyi və s. Üç künc rənglər: Dairədəki bərabər məsafələrdə təyin ediləcək hər üç rəng bir ahəngdir. Yaşıl-narıncı-sürməyi, qırmızı-sarı-mavi kimi. Ayrı-ayrı tamamlayıcı rənglər: Tamamlayıcı rənglərə bənzəyir. Hər rəng üçün tək bir tamamlayıcı rəng götürmək əvəzinə, bitişik iki rəng seçilir. Yaşıl-çəhrayı-narıncı kimi. Dörd künc rəngləri: Üç künc üçün eyni qaydalar bu harmoniyadakı dörd bərabər nöqtəyə tətbiq olunur. Monoxromatik rənglər: Rəng dairəsində təyin olunan bir rəngin doyma və / və ya açıqlığını dəyişdirərək əldə edilən harmoniyadır. Belə bir harmoniya mavi, açıq mavi, göy və buz mavisi ilə yaradıla bilər. Qrafik dizaynında istifadə olunan rənglər üçün aşağıdakı veb səhifəyə baxa bilərsiniz: study.com İnsan psixologiyasında rənglərin yeri Vizual qavrayışımız bir cisim tərəfindən stimullaşdırıldıqda, zehnimiz şüurlu və ya şüursuz bir müddətdən keçir. Rəng nəzəriyyəsinin digər bir tərəfi də bu müddətdə aktiv rol oynayan rənglərin dolayı yolla insan psixologiyasına təsir etməsidir. Bu rənglər psixologiyada yaratdıqları vəziyyət dəyişikliyinə görə belədir:
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb