Bazar ertəsi, 12 May, 2025

İnsan Resursları üzrə menecer vakansiyası


  • Dərc edildi: 27 İyun, 2022 - 09:50
İnsan Resursları üzrə menecer vakansiyası

İnsan Resursları üzrə menecer (HR Manager) vakansiyası var. Namizədə aid tələblər: * Ali təhsil * MS Office * AR Əmək qanunvericiliyinin əsaslarını bilməli * İnsan Resursları sahəsində minimum 3-5 illik iş təcrübəsi * Azərbaycan və rus dilini səlis bilməli, ingilis dili arzu olunandır Əmək funksiyası: * Qanunvericiliyə uyğun olaraq əməkdaşların işə qəbulu, işdən azad edilməsi və bir işdən başqa işə keçirilməsi ilə bağlı əməliyyatların yerinə yetirilməsini təşkil etmək * Məzuniyyət cədvəllərinin tərtib olunması, əməkdaşlara məzuniyyət verilməsi habelə onların ezamiyyətə göndərilməsi ilə bağlı rəsmiləşdirilməni və qeydiyyatının aparılmasını təşkil etmək * İşçilərin müvafiq məlumatlarının və kadr inzibatçılığı ilə bağlı əməliyyatlarının EMAS-da işləmək * Aylıq işədavamiyyət hesabatını tərtib etmək * İşə qəbul üçün müraciət edən namizədlərin müraciətlərinin təhlil etmək * İşə Qəbul müsahibələri / ilkin görüşləri keçirmək və dəyərləndirmək * Yeni işçilərin adaptasiyası sistemində iştirak etmək * Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları vaxtında və keyfiyyətlə yerinə yetirmək * İş qrafiki 09:00-dan 18:00-a dək (həftə içi 5 gün) * Şənbə və bazar istirahət. Vakansiyaya müraciət üçün CV-nizi “İnsan Resursları üzrə menecer”mövzusu ilə[email protected]email ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

_____________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
FACEBOOK:Edumap.az
İNSTAGRAM:@edumap.az

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

I ixtisas qrupu üzrə ali təhsil müəssisələrinə tələbə qəbulu qaydası dəyişib
02 May, 2025 - 17:10 323
I ixtisas qrupu üzrə...
BANM-da “Açıq qapı” günü olacaq!
28 Aprel, 2025 - 10:04 752
BANM-da “Açıq qapı” ...
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ
25 Aprel, 2025 - 18:24 386
Xaricdə təhsil almaq...