Vəzifə öhdəlikləri
- Ofis daxili inzibati və təşkilati işlərin aparılması;
- Şirkətə gələn qonaqların qəbulu, qarşılanması və yönləndirilməsi ;
- Müxtəlif layihələr və aidiyyatı işlərlə bağlı elektron yazışmalar aparmaq;
- Müəssisədə sənədlərin düzgün idarə edilməsinin təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq və aidiyyatı üzrə bölüşdürmək;
- Direktorun gündəlik görüşlərini qeyd etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən hər bir tapşırığın vaxtında və düzgün yerinə yetirilməsi
- Müştərilərin gülərüz formada qarşılanması və məlumatlandırılması;
- Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə;
- Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların vaxtı vaxtında yerinə yetirilməsi ;
- İclasların təşkilinə nəzarət edilməsi. İclasda qeydlərin aparılması və verilmiş tapşırıqların vaxtında icrasına nəzrət edilməsi:
Tələblər:
- Ali təhsil
- Sahə üzrə 1 ildən artıq iş təcrübəsi;
- MS Office (Outlook, Word, Excel. PowerPoint) proqramlarında sərbəst işləmə bacarığı;
- 1C (8.3) üzrə biliklər arzuolunandır.
- Azərbaycan dilində, İngilisvə Rus dili üzrə yüksək səviyyədə yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı
- Komandada işləmə, təşkilatçılıq, ünsiyyət və peşəkar münasibətlərin qurulması bacarıqları, təşkilatın missiyasına sadiqlik.
Əlavə məlumat:
- Əmək haqqı;500 AZN;
- AR qanunvericiliyinə əsasən sənədləşmə;
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur;
- İş yeri: Baki şəhəri, Binəqədi rayonu, Sulutəpə qəsəbəsi:
Maraqlanan namizədlərdən mövzu sətrində“Direktor köməkçisi”qeyd etməkləCV ni
[email protected] mail ünvanına göndərmələri tələb olunur. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
__________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb