Bazar ertəsi, 12 May, 2025

Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyası


  • Dərc edildi: 21 İyun, 2021 - 08:18
Çağrı Mərkəzi Operatoru vakansiyası

Vəzifə:Çağrı Mərkəzi Operatoru Vəzifə təlimatı: - Şirkət məhsullarının telefonla müştərilərə ilkin izahın verilməsi və satışın təşkili - Mövcud kampaniyalar və məhsul seçimində agentlərə yardımçı olmaq, - Sifarişlərə nəzarət etmək - Rəhbərliyə işin gedişatı ilə bağlı hesabat vermək. - Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq; - Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək; - Müraciətləri aidiyyatı olan şöbələrə yönəltmək və prosesin gedişatına nəzarət etmək; - Şirkətlə müştəri arasında düzgün koordinasiya yaratmaq; - Xidmətin dayanmasının və müştərilərdən kütləvi müraciətlərin daxil olma

sının qarşısını almaq üçün müvafiq sistem proqramlarına nəzarət etmək; Tələblər: - Telefonda ünsiyyət və dinləmə bacarığı - Təqdimat bacarığı - Fikrini aydın ifadə etmə bacarığı, səlist danışıq qabiliyyəti - Etirazlarlarla işləmə bacarığı - Stressə davamlılıq - Tələbkar və məqsədyönlü - Komandada işləmə bacarığı - Dil bilikləri: Azərbaycan dili (yüksək), Rus dili (yüksək), İngilis dili (orta səviyyədə) - Ofis proqramları: Word, Excel, Outlook Biz Sizə qabağcıl şirkətlərin birində çalışmaq imkanı təqdim edirik! Əgər təklifimiz Sizə maraqlıdırsa CV-ni “Çağrı Mərkəzi Operatoru” mövzusu ilə[email protected]ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

I ixtisas qrupu üzrə ali təhsil müəssisələrinə tələbə qəbulu qaydası dəyişib
02 May, 2025 - 17:10 324
I ixtisas qrupu üzrə...
BANM-da “Açıq qapı” günü olacaq!
28 Aprel, 2025 - 10:04 753
BANM-da “Açıq qapı” ...
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ
25 Aprel, 2025 - 18:24 386
Xaricdə təhsil almaq...