“Bank Respublika” ASC İdarə Heyəti Sədrinin ofisinə mütəxəssis vəzifəsi üzrə vakansiya elan edir.
Ümumi vəzifə öhdəlikləri:
- Bankdakargüzarlıqişinitəşkiletmək;
- Kargüzarlıq və sənəd dövriyyəsi (bank əməliyyatları ilə bağlı sənəd dövriyyəsi daxildeyildir) barədə bankdaxili qaydaları işləyib hazırlamaq, İdarəHeyətinin təsdiqindənsonra onunicrasınıtəmin etmək;
- Sənəddövriyyəsininbankdaxiliqaydalarauyğunaparılmasınanəzarət etmək;
- Banka daxil olan korrespondensiyaların qeydiyyatını aparmaq;
- Bankın rəhbər işçilərinin (İdarə HeyətininSədri və üzvlərinin)görüşlərinitəşkil etmək;
- Bankın rəhbər işçilərinin xaricə ezamiyyələri, xariciqonaqlarınqəbuluvəgörüşlərinitəşkiletmək;
- Bankın rəhbərliyinə Beynəlxalq Maliyyə İnstitutları tərəfindən təşkil olunan treninq və seminarlar barədə vaxtaşırıməlumat vermək;
- Bankın rəhbərliyinin (İdarə Heyətinin Sədri və üzvləri, İdarə Heyəti Sədrinin ofisinin rəhbəri) digər tapşırıq və göstərişlərini yerinə yetirmək.
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsil;
- MS Office (Word, Excel) proqramları üzrə biliklər;
- Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili (əla), İngilis dili (yaxşı);
- Komandada işləmək bacarığı;
- Operativlik, dəqiqlik və səliqəlilik;
- Ünsiyyət qurmaq və yüksək icraçılıq bacarığı.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini
4 fevral 2022-ci il tarixinədək email-in mövzu hissəsində
İdarə Heyəti Sədrinin ofisinə mütəxəssis qeyd edərək
HR@bankrespublika.az elektron ünvanına göndərə bilər. Əks təqdirdə belə müraciətlilərin namizədliyinə baxılmaya bilər.
Həmçinin bildirmək istərdik ki, işəqəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
____________________________________________________________________________________________________________________
BİZİ SOSİAL ŞƏBƏKƏLƏRDƏ İZLƏYİN:
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb