Baş auditor
Namizədə tələblər
• Cinsi: kişi və ya qadın;
• Təhsil: İqtisadi və ya hüquqi Ali təhsil. Magistr dərəcəsi arzuolunandır. Daxili audit üzrə sertifikatlara malik olmalıdır;
• Sığorta əməliyyatlarına və audit keçirilməsinin qaydaları ilə bağlı beynəlxalq təcrübəyə bələd olmalıdır.
• İş təcrübəsi: sığorta şirkətlərində daxili audit sahəsi üzrə minimum 4 il;
• Dil bilikləri: Azərbaycan (əla), rus (əla), ingilis dili (əla)
• Kompüter bilikləri: informasiya-kommunikasiya texnologiyalarından istifadə sahəsində bilik və vərdişlərə malik olmalı, uyğun proqramlarda (1C, Ms Excel, Ms Word və s.) sərbəst işləyə bilməlidir.
Namizəd bilməlidir
• Azərbaycan Respublikasının sığorta haqqında qanunvericiliyini,vergi qanunvericiliyini, mülki qanunvericiliyi və əmək qanunvericiliyini;
• Daxili auditin aparılmasının prinsip və metodlarını;
• Yoxlama, sənədli təftiş və təhlil aparılmasının üsullarını;
• Mühasibat uçotu və hesabatının təşkilini və aparılması qaydalarını;
• Maliyyə hesabatlarının formalarını və tərtibi qaydalarını;
• İşcilərin əməyinin ödənilməsi normalarını və qaydalarını;
• Kargüzarlığın təşkilini;
Əsas vəzifə öhdəlikləri
• Daxili audit planına uyğun olaraq daxili auditin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
• Onun iştirakı ilə həyata keçirilmiş daxili auditin nəticələrinə dair hesabatın və rəyin hazırlanmasında iştirak etmək;
• Daxili audit nəticəsində aşkar edilmiş nöqsan və çatışmazlıqların aradan qaldırılması üçün təkliflərin hazırlanma
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb