· Müştəri müraciətlərinin qeydiyyatı, cavablandırılması və yönləndirilməsi.
· Problemlərin araşdırılması və zərurət olduqda eskalasiya edilməsi.
· Xidmətlərin monitorinqi və aşkar edilən problemlərin aidiyyəti üzrə yönləndirilməsi.
· Müştəridən lazımi məlumatların toplanması və 2-ci səviyyə Dəstək komandası ilə əməkdaşlıq.
· Sorğu sistemində həll yolları və status yeniləmələrinin təmin edilməsi.
· Məsuliyyətlilik, stressə davamlılıq, nəticəyə fokuslanma və komanda işi bacarıqları.
· Riyazi məntiq və alqoritmik düşünmə
· Səlis danışıq qabilliyəti
· Minimum SQL bilgiləri
· Ali və ya orta ixtisas təhsil (maliyyə, iqtisadiyyat, mühasib,informasiya texnologiyaları, informasiya sistemləri, kompüter elmləri) arzuolunandır
CV formanızı e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “İT həllər dəstəklənməsi şöbəsinə təcrübəçi” yazmaqla [email protected] elektron ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb