• Zəruri sənədlərin hazırlanmasını həyata keçirmək;
• Kargüzarlıqda istifadəsində olan möhür və ştampları yalnız təyinatı üzrə istifadə etmək və sənədləri aidiyyəti üzrə rəsmiləşdirmək;
• Rəhbərliyə imzalanması üçün təqdim edilən sənədlərin hazırlanma keyfiyyətinə, düzgün tərtibinə, razılaşdırılmasına, təsdiqinə nəzarət etmək;
• Direktorun gündəlik görüşlərini qeyd etmək;
• İclas otağının iclas/ görüşlərin keçirilməsi üçün hazır vəziyyətdə olmasına nəzarəti və keçirilən iclas /görüşlərin qeydiyyatını aparmaq;
• İşgüzar yazışmaları aparmaq;
• Rəhbərlik tərəfindən verilən hər bir tapşırığı vaxtında və düzgün yerinə yetirmək;
• Rəhbərliyin əlavə tapşırıqlarını yerinə yetirmək.
• Ali təhsil;
• Direktor köməkçisi vəzifəsində ən azı 6 aylıq iş təcrübəsi;
• MC Office proqramlarından istifadə bacarığı;
• Dili bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, Rus dili və İngilis dili arzuolunandır;
• Şifahi və yazılı ünsiyyət qurmaq və danışıqlar aparmaq bacarığı;
• Təmkinlilik, etibarlılıq, özünəinam.
• İş yeri: Xırdalan şəhəri;
• 5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 08:00-dan 17:00-dək;
• Nahar, korporativ nömrə və iş yerinə çatdırılma servis xidməti ilə şirkət tərəfindən təmin olunur.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu yerinə “Direktor köməkçisi” yazaraq [email protected] ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb