Satış mərkəzlərinə müraciət edən müştərilərin qarşılanması və onların qeydiyyatının aparılması;
Müştərilərin müraciətlərinə əsasən müvafiq struktur bölməər üzrə yönləndirilməsi;
Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
Təqvimin aparılması, sənədlərin qeydiyyatının aparılması;
E-mail və digər yazışmaların icra edilməsi;
Rəhbərlik tərəfindən verilmiş tapşırıqların yerinə yetirilməsi.
Ali təhsil;
Məlumat köşkü və oxşar vəzifədə minimum 1 il təcrübə;
Azərbaycan və rus dili mükəmməl, ingilis dili arzuolunandır;
Microsoft Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
Analitik düşünmə tərzi və problemləri həll etmə bacarığı;
Məsuliyyətlilik və ünsiyyət qurmaq bacarığı.
6 günlük iş qrafiki;
Bakı şəhəri;
Əmək haqqı namizədin bilik və bacarıqlarına uyğun olaraq təyin ediləcəkdir.
Əlaqə:
Tələblərə cavab verən namizədlərdən son altı ay ərzidə çəkilmiş şəkilli CV formasını e-mail vasitəsilə mövzu yerinə “Məlumat köşkü əməkdaşı” yazmaqla [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur. Yalnız vakansiya tələblərinə uyğun namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb