Bu sorğunun aparılmasının əsas səbəbi, Elm və Təhsil naziri Emin Əmrullayevin fevralın 6-da keçirdiyi brifinqdə repetitorluqla bağlı səsləndirdiyi fikirlərdir. Nazir bildirib ki, repetitorluq valideynin seçimidir və bunun müxtəlif səbəbləri var. Lakin məktəbdə dərs deyən müəllimin öz şagirdinə repetitorluq etməsi peşə etikasına uyğun deyil.
Nazirin sözlərinə görə, repetitorluq ehtiyacı bir neçə əsas faktordan qaynaqlanır:
Nazir məktəbdə çalışan müəllimin öz şagirdinə repetitorluq etməsini doğru saymadığını vurğulayıb və bu təcrübənin etik olmadığını bildirib. Bu fikirlərdən yola çıxaraq, biz də müəllimlər arasında sorğu keçirərək, mövcud vəziyyəti daha dərindən araşdırmaq istədik.
Sorğuda 36 müəllim iştirak edib. Onların hansı siniflərə dərs dediyi aşağıdakı kimi bölünür:
Bu göstəricilər repetitor ehtiyacının əsasən yuxarı siniflərdə daha çox yarandığını göstərir. X-XI siniflərdə bu, ali məktəbə hazırlıqla bağlıdırsa, V-IX siniflərdə şagirdlərin əlavə dəstəyə ehtiyac duyması ilə əlaqələndirilə bilər.
Müəllimlərin təxminlərinə görə, şagirdlərin repetitor yanına getmə səviyyəsi belədir:
Bu nəticələr göstərir ki, əksər siniflərdə şagirdlərin yarıdan çoxu repetitor yanına gedir. Ən yüksək faizlər X-XI siniflərdə müşahidə edilir, çünki şagirdlər buraxılış və qəbul imtahanlarına hazırlaşır.
Müəllimlərin fikrincə, şagirdlərin repetitor yanına getməsinin başlıca səbəbləri bunlardır:
Müəllimlərin cavablarına əsasən repetitorluğun məktəb təhsilinə təsiri belə qiymətləndirilir:
Sorğuda müxtəlif ixtisaslardan olan müəllimlər iştirak edib. Onların tədris etdiyi fənlər arasında ən çox rast gəlinənlər bunlardır:
Bu bölgü müəyyən tendensiyaları göstərsə də, təhsil sistemində bütün fənlər üzrə repetitor ehtiyacını tam əks etdirmir. Məsələn, fizika, informatika və digər bəzi fənlərin müəllimlərinin sorğuda daha az və ya ümumiyyətlə iştirak etməməsi, bu fənlərdə repetitorluq ehtiyacının az olması anlamına gəlmir. Bu sadəcə sorğunun iştirakçı sayının məhdud olması ilə əlaqədardır.
Buna görə də, bu təhlilin daha geniş və obyektiv nəticələr verməsi üçün daha çox müəllimin iştirak etdiyi genişmiqyaslı sorğuların aparılması vacibdir.
Müəllim maaşlarının artırılması
Digər təkliflər: Summativ qiymətləndirmənin ləğvi, valideyn maarifləndirilməsi, repetitorların məktəbdə dərs deməsi, interaktiv metodların tətbiqi, təcrübə müddətinin artırılması kimi fikirlər də var.
Bu Təhlil göstərir ki, repetitorluq sistemi məktəb təhsilinin ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Bunun əsas səbəbləri ali məktəbə hazırlıq, məktəb dərslərinin yetərsizliyi və fərdi yanaşma çatışmazlığıdır. Müəllimlər repetitorluğun həm müsbət, həm də mənfi təsirlərini qeyd edirlər. Problemi həll etmək üçün məktəb təhsilinin keyfiyyəti artırılmalı, dərsliklər təkmilləşdirilməli və siniflərdə daha fərdi yanaşma tətbiq olunmalıdır.
Bununla belə, bu sorğunun nəticələri tam obyektiv təhlil üçün yetərli deyil, çünki iştirakçı sayı məhduddur və bütün fənləri əhatə etmir. Daha dəqiq nəticələr əldə etmək üçün daha geniş miqyaslı araşdırmalara ehtiyac var.
QEYD: "Bu tədqiqat, şagirdlərin repetitor xidmətlərindən istifadə etməsinin səbəblərini daha yaxşı anlamaq məqsədilə müəllimlər arasında aparılmış ilkin bir təhlildir. Sorğu nəticələri, təhsil sistemindəki müəyyən tendensiyaların və problemlərin işıqlandırılmasına yönəlmişdir və əlavə araşdırmalarla daha da dəqiqləşdirilməsi zəruridir."
Bu təhlil, müəllimlər arasında aparılmış sorğunun nəticələrini əhatə edir və əlavə olaraq, valideynlər arasında keçirilən sorğunun nəticələri də müvafiq olaraq paylaşılacaqdır. Bu, daha geniş və ətraflı bir təhlil aparılmasına imkan verəcəkdir.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb