İzah etməkdə, ünsiyyət qurmaqda özünə güvənirsənsə, bizə sən lazımsan!
CV formanı [email protected] elektron poçt ünvanında gözləyirik.
• Daxil olan zənglərin zamanında cavablandırılması və müştərilərlə biznes etikası standartlarına uyğun olaraq (mehriban, təmkinlə, səbrlə, gülərüzlə və s.) ünsiyyətin qurulması;
• Şirkətin xidmətləri haqqında müştərilərin tam olaraq məlumatlandırılması və müştəri istəklərinə müvafiq olan xidmətlərə uyğun olan qiymətin müştəriyə ən uyğun formada bildirilməsi;
• Müştərilərdən daxil olan şikayət və təkliflərin qəbul edilməsi, təhlili və qısa müddətdə həll olunması;
• Texniki servis qaydalarına əsasən müştərilərə düzgün və operativ məlumatın verilməsi;
• İş saatı: 6 gün
Əmək haqqı 800 AZN (NET)+Bonus
İş yeri: Bakı şəhəri
• Azərbaycan dili səlis olmalıdır;
• Call-center sahəsində iş təcrübəsi arzu olunandır;
• Rus dili biliyi mükəmməl;
• Korporativ ünsiyyət bacarığı;
• Stresə davamlıq;
• Kompüter proqramları biliyi MC office;
• CRM və ERP sahəsində təcrübə arzuolunandır;
• Fərqli insanlarla ünsiyyət, etirazlarla işləmə bacarığı,
• Doğru və aydın tələffüz;
• Yaxşı diksiya və nəzakətli ünsiyyət;
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb