Şirkətə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrini dinləmək və ya müvafiq şəxsə yönləndirmək.
Ali təhsil;
Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi;
Azərbaycan və rus dilində sərbəst, ingilis dilində yaxşı səviyyədə danışıq qabiliyyəti;
Microsoft Office proqram təminatı üzrə orta səviyyədə işləmək bacarığı.
İş qrafiki: 09:00 – 18:00 (Bazar ertəsi – Cümə)
Qeyd:Tələblərə uyğun namizədlər mövzu hissəsində vakansiyanın adını qeyd edərək Cv-lərini [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb