Vəzifə öhdəlikləri:
* Daxil olan zəngləri cavablandırmaq;
* E-mail və yazışmaları həyata keçirmək;
* Müştəri və qonaqları qarşılamaq;
* Məktubların, daxili yazılan sənədlərin qeydiyyatı, çeşidlənməsi;
* Şirkətə daxil olan və şirkətdən göndərilən sənədlərin qeydiyyatı;
* İclasların təyin olunması;
* İşçilərin əlverişli iş mühitinin təmin edilməsi;
* Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar.
Tələblər:
* Təhsil: Bakalavr təhsili;
* İş təcrübəsi: Ofis administrasiyası, müştərilərlə əlaqə sahəsi üzrə iş təcrübəsi arzu olunandır;
* Kompüter bilikləri: Microsoft Office, Word, Excel;
* Ünsiyyət qurma bacarıqları;
* Azərbaycan və ingilis dillərini işgüzar səviyyədə bilməli, Rus dili (arzu olunandır).
Maraqlanan şəxslər elektron məktub başlığında “Resepşn” qeyd etməklə öz CV-lərini [email protected] ünvanına göndərə bilərlər.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb