Şənbə, 10 May, 2025

Zəng mərkəzi üzrə operator vakansiyası


  • Admin:
  • | Dərc edildi: 7 Oktyabr, 2024 - 16:14
Zəng mərkəzi üzrə operator vakansiyası

Departament: Kommersiya departamenti/ Müştərilərlə əlaqələr şöbəsi/ Zəng mərkəzi bölməsi

 

Vəzifə öhdəlikləri:     

  • Çağrı Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
  • Qeydiyyata alınmış müraciətləri vaxtında həll etmək və lazım olduğu təqdirdə geri dönüş zənglərini yerinə yetirmək;
  • Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək, müştəriləri lazımi qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
  • Əlaqənin səbəblərini və şikayətləri lazımi qaydada qeyd etmək;
  • Müraciət zamanı şirkətin xidmətləri haqqında ətraflı məlumat vermək;
  • Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq;
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların vaxtında yerinə yetirmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • Ali təhsil;
  • Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
  • Xoş səs tonuna malik olmalı;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, səbrli, stressə davamlı olmalı;
  • Microsoft Office proqramları üzrə biliklər;
  • Qeyd olunan vəzifə üzrə ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan və rus dili sərbəst;  ingilis dili biliyi (üstünlükdür)

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, [email protected] e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

Rəy bildirin

Email ünvanınız göstərilməyəcək. Mütləq xanalar *

Hələ heç bir rəy yazılmayıb

Təhsil Xəbərləri

I ixtisas qrupu üzrə ali təhsil müəssisələrinə tələbə qəbulu qaydası dəyişib
02 May, 2025 - 17:10 313
I ixtisas qrupu üzrə...
BANM-da “Açıq qapı” günü olacaq!
28 Aprel, 2025 - 10:04 730
BANM-da “Açıq qapı” ...
Xaricdə təhsil almaq istəyənlərin NƏZƏRİNƏ
25 Aprel, 2025 - 18:24 376
Xaricdə təhsil almaq...