Azərbaycan dili səlis, ingilis və rus dili biliyi arzuolunandır;
Kompüter bilikləri: MS Office proqramlarında (Word, Excel) işləmək bacarıqları;
Səlis nitq və fikrin düzgün izah edilməsi, yüksək ünsiyyət qabiliyyəti;
Kollektivlə işləmə bacarığı;
Operativlik və müştəriyönümlülük.
Vəzifə öhdəlikləri:
Telefon, sosial media və sayt üzərindən daxil olan müştəri sorğularını cavablandmaq;
Çağrı Mərkəzindən daxil olan sorğuları (ticketləri) CRM sistemində düzgün qeydlərini aparmaq və müvafiq əməkdaşlara yönləndirmək;
Müştəri əlaqələrinin idarəedilməsi (CRM) tətbiqi üzərindən müştəri sorğularına əsasən Lead-lər yaratmaq;
Lead və Deal mərhələlərində cavablandırılmayan sorğuları izləmək və bununla bağlı rəhbərliyə məlumat vermək;
Daxil olmuş müştəri şikayətlərini müvafiq şöbələrlə əlaqələndirmək;
Platformasında istifadə qaydalarında olunan dəyişiklikləri mənimsəmək;
Lead-lərin emal prosesini gecikdirən əməkdaşlar haqda məlumatı marketinq şöbəsinin rəhbərinə təqdim etmək;
Məlumat Mərkəzinə daxil olan müraciətləri qəbul etmək və kampaniya, şərtlər, məhsullar, eyni zamanda digər sualları operativ cavablandırmaq.
İş şərtlərimiz:
İş qrafiki : Həftə içi 5 gün;
Əmək haqqı: 400 azn;
İş saatları: 08:30-17:30;
Ünvan: Ziya Bünyadov 1965, "Çinar Park" Biznes Mərkəzi 1-ci bina, 3-cü mərtəbə.
Qeyd: Təcrübə proqramını uğurla bitirən namizədlər operator vəzifəsinə keçiriləcəklər. Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən CV-lərini mövzu hissəsinə “Müştəri xidmətləri üzrə təcrübəçi” yazaraq [email protected]. elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb