Vəzifə öhdəlikləri
Daxil olan telefon zənglərinin cavablandırılması;
Sistem üzrə zənglərin qeydiyyatının aparılması;
Müştərilərin məhsul və xidmətlərlə bağlı konsultasiya edilməsi;
Müştərilərin şikayət, təklif və tövsiyyələrinin dinlənilməsi və ya müvafiq şəxsə yönləndirilməsi.
Tələblər:
Ali təhsil;
Səlis Azərbaycan və Rus dili biliyi;
Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı;
Səlis və aydın intonasiya ilə danışıq bacarığı;
Xoş səs tonu;
Məsuliyyətlilik və inkişafa meyillilik;
Stresə davamlılıq;
Emosiyalarını idarə etmə bacarığı;
Kollektivdə komanda ilə işləmə bacarığı.
İş şəraiti:
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlər [email protected] mail adresinə CV-ni göndərə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb