Əgər siz bu sahədə karyera qurmaq istəyirsinizsə və tələblərə cavab verdiyinizi düşünürsünüzsə, CV-nizi “HR Mütəxəssis Köməkçisi” mövzusu ilə [email protected] elektron poçt ünvanına göndərməyinizi xahiş edirik.
• ƏMAS sistemi və E-gov portalında əməliyyatların icra edilməsi;
• Əmək qanunvericiliyinə əsasən işçilərin işə qəbulu, işdən azad edilməsi, işçi qovluqlarının və əmək müqavilələrinin hazırlanması;
• İşçilərin şəxsi işlərinin formalaşdırılması və yenilənməsi;
• İşçilərin şəxsi qovluqlarının hazırlanması;
• Arayışların, xəstəlik vərəqələrinin və çıxarışların hazırlanması və qeydiyyatı;
• Əmrlərin (qərarların) hazırlanması və onların qeydiyyatının aparılması.
Tələblər:
• Ali təhsil;
• İnsan resursları sahəsində təməl biliklər;
• Əmək qanunvericiliyi biliyi;
• MS Word və MS Excel proqramlarında işləmə bacarığı;
• AR Əmək Məcəlləsinə uyğun sənədləşmə;
• İş saatları: 09:00 - 18:00 (həftə içi 5 gün);
• Əmək haqqı: namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən müəyyən ediləcəkdir;
• İş yeri: Bakı şəhəri, Səməd Vurğun 58A, AF Center.
Müraciət üçün CV-lərinizi [email protected] ünvanına göndərə bilərsiniz.
Vakansiya ilə maraqlana biləcək namizədlərlə paylaşmağınızı xahiş edirik!
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb