Vəzifə: Əməliyyatlar üzrə mütəxəssis
Ali təhsil;
Kompyuter bilikləri: MS Office (Word-yaxşı, Microsoft Excel-yaxşı);
Müvafiq sahədə minimum 1 il iş təcrübəsi (Bank və ya sığorta sahəsində iş təcrübəsi arzuolunandır);
Dil bilikləri- azərbaycan dili- əla; ingilis və rus dili-arzuolunandır;
Diqqətli;
Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
Komandada işləmək bacarığı;
Məsuliyyətli, nəticəyə yönümlü.
Sorğuların cavablandırılması;
Müqavilələrin bağlanması və yenilənməsi;
Müvafiq hesabatların hazırlanması;
Əməliyyatın aparılması üçün müştərilərin təqdim etdiyi sənədlərin yoxlanılması;
Cari sənədlərin yığılması, saxlanılması və arxivləşdirilməsini həyata keçirmək.
İş qrafiki: 5 günlük iş həftəsi (09:00-18:00);
İş yeri: Bakı şəhəri;
İmtiyazlar: Tibbi sığorta;
Sürücülük vəsiqəsinin olması arzuolunandır;
Yalnız tələblərə cavab verən namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqdır.
Qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən öz CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını (Əməliyyatlar üzrə mütəxəssis) qeyd edərək, [email protected] elektron ünvanına göndərilməsi xahiş olunur.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb