· Ali təhsil;
· Azərbaycan və Rus dillərini bilməsi, İngilis dili arzuolunandır;
· Bank, Satış və ya Partnyor münasibətləri sahələri üzrə minimum 1 il iş təcrübəsi;
· Şirkətin informasiya sistemlərinin quruluşu və işləmə prinsipləri haqqında dərin biliklər;
· Şirkət fəaliyyətinin əsas istiqamətləri və xidmətləri haqqında dərin biliklər;
· Yaxşı təqdimat bacarığı;
· Bir komandada işləmək bacarığı, aktivlik, məsuliyyətlik;
· Müxtəlif mənbələrdən alınan böyük həcmli məlumatlarla işləmək bacarığı, sistematik düşüncə və analitik təhlil qabiliyyəti.
· Partnyorlarla (o cümlədən Banklar) təsdiq edilmiş plana əsasən görüşlər keçirmək və görüşlərin hesabatını hazırlamaq;
· Partnyorlarla münasibətlərin davamlılığını təmin etmək məqsədi ilə əlaqələri möhkəmləndirmək;
· Partnyor şikayətlərinin tez və səmərəli həllini tapmaq;
· Satışları artırmaq məqsədi ilə partnyorları Şirkətin məhsulları və xidmətləri haqqında məlumatlandırmaq;
· Strateji planlama işinin təşkili məqsədi ilə müvafiq təşkilat əməkdaşları ilə daimi görüşlər keçirmək;
· Bazar araşdırması həyata keçirmək və bazar mövqelərinin müəyyən edilməsi istiqamətində işlər aparmaq;
· Gördüyü işlər barədə hesabatlar hazırlamaq və rəhbərliyə təqdim etmək.
Namizədlərdən CV-lərini “Satış və dəstək şöbəsinin mütəxəssisi” mövzusu ilə [email protected] ünvanına göndərmək xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.
Rəy bildirin
Hələ heç bir rəy yazılmayıb